I per les escoles? El GiroLab

Nit de la RecercaJa heu pogut veure com els nostres petits científics són capaços de trobar ciència en qualsevol racó de un llibre. Però no només això, si no que la poden representar i explicar de una manera senzilla perquè passa el que passa, molt lluny de que sigui tot plegat màgia.

Però no només els nostres #NinsLab haurien de gaudir-ne. Per això la idea és poder obrir aquesta experiència a més estudiants. Una manera és que les escoles puguin treballar-ho dins de l’horari lectiu. Però volem anar una mica més enllà, i que els experiments que fa una escola també la puguin veure una altre, i anar fent. D’aquí neix GIROLAB!

Aquest any 2015 s’ha encetat el projecte pilot a partir de la participació de quatre escoles: El Bosc de la Pabordia, el Marta Mata, els Maristes de Girona i La Salle Cassà.

Els certamen de Ciència i Literatura es celebrarà el proper divendres 22 de Maig a l’escola Maristes, a partir de les 6 de la tarda.