GiroLab 2015

logo_GIROLAB_Final

Llegim un Llibre i fem Ciència

Què és GiroLab? – GiroLab és una exhibició de literatura i ciència,en què petits científics lectors aprenen jugant a l’escola

Què hi fan els petits científics a GiroLab? – Després d’haver escollit un conte, hi han pogut relacionar un experiment. L’han preparat, i alguns d’ells ens el vénen a explicar a GiroLab.

Qui hi participa? – En aquesta primera edició hi participen quatre escoles de les comarques gironines:

Col·legi Maristes Girona
Escola El Bosc de la Pabordia
La Salle Cassà
Escola Marta Mata

Quan s’ha preparat? – Les escoles ja porten més de quatre mesos treballant-hi, donant uns fruits realment espectaculars.

Quan es fa? – El proper divendres 22 de Maig, a les 6 de la tarda alguns dels grups de cada escola ens presentaran els seus experiments, però sempre afegint-hi la part literària.

On es fa GiroLab? – A l’auditori del Col·legi Maristes Girona

A quina hora? – Des de les 6 de la tarda fins cap a les 9

Què hi trobareu? – Molts de contes, experiments, ciència, lectures, i tot plegat barrejat amb una mica de Màgia que ens oferirà en Fèlix Brunet!

Qui ho organitza? – Es tracta de un projecte de NinsClub i C4DUdG, escriptors/es i científic/ques

Qui hi col·labora i patrocina? – Sense els col·laboradors i patrocinadors no seria possible tirar-ho endavant. Segur que la llista anirà creixent!

• Olga Pinatella
    • Emma Reixach