Oct 072017

Dilluns 23 d’octubre de 2017, a les 6 de la tarda, a la Sala de Graus de l’edifici de la Facultat de Ciències de la UdG, es durà a terme una nova edició del Gathering for Gardner – Celebration of Mind, per recordar Martin Gardner pel seu aniversari. Gardner, popularitzador de les matemàtiques, de la ciència, de la màgia i lluitador incansable contra la pseudociència, va morir fa pocs anys, i des de llavors el nostre grup celebra anualment, juntament amb molts d’altres llocs del món, el 21 d’octubre o pels voltants, una jornada relacionada amb la ciència i la màgia.

Aquest any hem titular l’activitat “Science Magic Tricks“, i tal com figura al web del #g4gcom

We will address the contents of the book by Martin Gardner “Smart Science Tricks” (2004) and analyze their intrinsics, impact and generation of wonder. Science students will be assigned the preparation of a selection of tricks, while scientist-magicians will contribute with other classic or novel tricks based in physical or chemical principles.

L’assistència i participació a aquesta activitat és totalment de franc.

Però es tracta d’una actividad “crowdevent” – o “flipped”… igual que ens darrers dos cops, es tracta més aviat que els assistents hi presentin algun joc. Així que si voleu ser-hi i a més participar-hi activament, ja ho sabeu: porteu algun dels jocs de Martin Gardner de ciència, o qualsevol altre, o alguna curiositat, estri, andròmina… Tot és benvingut!

Segur que ens ho passarem molt bé!

Posted by at 12:27