Oct 062017

Una de les cites anuals clàssiques per al nostre grup és la participació al Village des Sciences (Fête de la Science) de Perpinyà, organitzat per la Universitat de Perpinyà-Via Domitia. El VdS és un event semblant a la nostra Setmana de la Ciència. De fet, amb els companys investigadors de l’altre cantó de l’Albera hi tenim reciprocitat: ells venen per la nostra Setmana de la Ciènca, als voltants de Sant Albert, a mitjans de novembre.

Aquest any, aprofitant l’esforç del taller WeekDayRings que fem precisament avui i demà a Ermua per a Ciencia en Acción, hi farem un taller d’El dia de la Setmana, amb jocs, curiositats i estris relacionats amb el calendari i amb el dia de la setmana: misteris i sorpreses del calendari:

Vous savez quel jour de la semaine sera votre anniversaire en 2018 ?
Vous savez le jour de la semaine de votre date de naissance ?
Venez jouer avec nos calendrier “WeekDayRings” pour le découvrir !

Divendres vinent dia 13 la Fira està reservada als grups escolars. Per visitar-la doncs, molt millor de fer-ho dissabte 14 d’octubre al matí o a la tarda (de 10 a 6), ja que és oberta al públic i totalment de franc. Té lloc a la mateixa Universitat, al Molí de Vent, a mitja horeta de Figueres i una horeta de Girona. I a 45 minuts en tren, és clar.

Ens agrada molt de participar-hi. A més de gaudir de la visita d’escolars i de famílies i públic en general, aprofitem per fer contactes entre els investigadors i científics rossellonesos, i també per veure les experiències innovadores que s’hi presenten.

Us hi esperem!

Posted by at 14:44