Sep 032015

Image

Avui a la tarda la C4D serà present a la Presentació dels Recursos Educatius de Girona. Aquesta presentació, que cada any es fa per aquestes dates, tindrà lloc a la nova Biblioteca Carles Rahola, a l’eixample gironí.

Per a aquest curs 2015/16, la C4D ofereix cinc activitats diferents als estudiants no unviersitaris i al públic en general: dos itineraris científics i tres tallers de màgia i ciència:

Per a més informació i inscripcions, cal consultar aquestes pàgines web, o bé anar al web de La Caseta de la Devesa.

Per a aquest curs hi ha canvis en la composició de l’equip divulgador que la C4D havia tingut en els darrers anys. En Pep Anton Vieta (@pquimic) i la Laia Guillaumes (@laiagd), peces fonamentals de l’equip, han iniciat un nou camí professional fora de la Universitat. Però comptem amb nous estudiants de ciències que ens faran un bon cop de mà i que ja compten amb una bona experiència del curs passat, com en Sergi Reig (@reigsergi) o la Judit Torrent (@juditp93). Ep! però seguim comptant amb l’assessorament i col.laboració d’en Pep Anton i de la Laia, com sempre! I en Pep Anton defensarà la seva tesi doctoral en comunicació de la ciència al llarg d’aquest nou curs.