May 222015

PartSuperior

Aquesta tarda, a partir de les 6 als Maristes, 17 grups d’alumnes entre segon i quart de primària ens sorprendran atot! I com ho faran? Dons resulta que han llegit un llibre o un conte i han estat capaços de trobar-hi un experiment que els ajudés a explicar algun concepte.

Tindrem quatre escoles participant-hi. L’Escola Maristes, amb 6 grups, el Bosc de la Pabordia, amb 6 grups, La Salle de Cassà amb 4 grups i un de l’escola Marta Mata. Entre experiments podrem gaudir de la Màgia d’en Fèlix Brunet, i alguna sorpresa final.

Aquesta iniciativa és un projecte conjunt amb la C4DUdG i NinsClub, que va començar amb els petits científics NinsLab. Aquesta primera experiència s’ha volgut portar a les escoles, i d’aquí n’ha sortit #GiroLab, on a partir de un llibre podem trobar molt ciència.