May 122015

Image

Dins del projecte Erasmus+ #moocs4all (http://moocs4all.eu), la Càtedra col.laborarà en l’organització d’un Simposi dins de la Conferència EDEN 2015 (European Distance and e-Learning Network), que tindrà lloc a Barcelona del 9 a 12 de juny de 2015. A la pròpia conferència hi tenen previst d’assistir-hi la @silviasimonr i en @miquelduran. El simposi, de títol Toward a Low-cost Production of MOOCs, també comptarà amb en Brian Mulligan, coordinador del projecte.

Aquesta conferència anual de l’associació EDEN té com a lema “Expanding learning scenarios”, dins del qual s’hi ubiquen perfectament els MOOC. Veure els temes de la conferència EDEN 2015.

El contingut del simposi, que constarà de petites xerrades i debats online anteriors i posteriors, és resumit en el següent text:

Are MOOCs financially viable? How can MOOCs be developed where projected audiences are relatively low? Would this be less of an issue if MOOCs could be developed at lower cost? The aim of LoCoMoTion, an Erasmus+ funded project, to investigate and disseminate low-cost MOOC development techniques. This workshop will start that process. The highly experienced team, from five higher education institutions across Europe, will present on various techniques, both before and during the workshop, to a local and distributed audience. They will facilitate discussion before, during and after the event through electronic and face-to-face methods. Topics addressed will include Content Development and Sourcing, Hosting Platforms, Pedagogical Approaches, Communication and Support, Institutional Systems and Services, Assessment and Accreditation. The workshop will discuss the resources and services (including a MOOC on Low-cost Development of MOOCs) that will be provided by the locomotion project to assist both individuals and institutions develop such open courses without excessive expenditure.

Esperem poder comptar amb molta assistència i aprendre moltes coses de les aportacions de tothom! Aquest simposi tindrà lloc la tarda de dimecres 10 de juny, de 16:30 a 18:00.

2 Responses to “Simposi sobre “low-cost MOOCs” al congrès EDEN de Barcelona, 9-12 juny. #moocs4all Expanding learning scenarios”

1. Molt interesant, l’unic perillos es que es creen dos vies de educació. Cada cop l’enseñança presencial i especialitazada es més cara, mentre que les enseñances generals son més economiques, e inclus gratuites. Espere que l’escletxa no es segueixi obrint.

2. Per cert que al vostre projecte Estalella 2.0 hi ha un parell de publicacions que semblen Spam, ja que tenen enllaços i parlen de calçat deportiu.