Presentació del projecte “UAu! això és química”

Dilluns dia 27 de gener a 2/4 de 6 de la tarda, a l’aula Magna de la Facultat de Ciències de la Universitat de Girona, tindrà lloc la presentació del projecte UAu! Això és química, capitanejat pel Dr. Josep Duran i fruit de la col·laboració entre la C4D, el Departament de Química i la Facultat de Ciències de la UdG i l’Escola Universitària ERAM, adscrita a la UdG.

Es tracta d’una eina al servei dels professors de química a Batxillerat, consistent en 18 vídeos curts representatius de cadascun dels temes del currículum de química a Batxillerat, introduït per una situació quotidiana i explicat i desenvolupat per investigadors i professors de la UdG amb l’ajuda d’un experiment espectacular.

Una bona eina per introduir les classes, la qual serà a la disposició de tot el professorat de forma gratuïta.

A tall d’exemple del fruit del projecte, quí tenim un dels 18 vídeos que el componen.

Hi sou tots convidats!

Join the Conversation