Jul 102013

Ja portem dues sessions sobre el curs “Experiments a l’Aula de Ciències”. Aquest curs, coordinat per la Fundació Catalana per a la Recerca i Innovació i ofert per la Càtedra de Cultura Científica i Comunicació Digital de la Universitat de Girona, té com a objectiu principal oferir tot un ventall d’experiments als professors de secundària en diferents àrees de coneixement. Tot gràcies a l’aportació de la Fundació Obra Social La Caixa i els espais oferts per la Facultat de Ciències.

En la primera sessió els participants, uns 25 professors de secundària, varen poder fer experiments relacionats amb la Física amb en Tavi Casellas, del CRP del Gironès. Ahir va tocar el torn a la Biologia. La Leslie Collazo, estudiants de doctorat en Didàctiques de la Ciència, va presentar tota una sèrie de experiments relacionats amb Biologia, des de com fer un pulmó artificial fins a un sabó amb aloe vera.

Les dues properes sessions seran sobre Geologia, amb la Laia Ramon, i de Química amb en Pep Duran.

One Response to “Experiments a l’Aula de Ciències”

1. Es bueno saber de tales experimentos interesantes ! No sabía de aloe Vera tenía tantos usos :) ha estado siguiendo en los artículosaloe vera plant care
    durante algún tiempo
    Adios!