Curs d’estiu cecre20: reflexió quasifinal

Image

En el marc de les iniciatives de la C4D per innovar en el camp de la comunicacio digital de la ciència, de dilluns a divendres passat hem organitzat el curs d’estiu Noves Formes de Comunicació Digital per a les Organitzacions: Ciència, Recerca i Educació 2.0. Cada dia n’hem fet una entrada al blog de la càtedra, que ha intentat resumir una mica l’activitat diària.

Com a resum del curs, es pot dir que hem assolit força els objectius que havíem marcat: experimentar una nova forma de fe run curs d’estiu (hi ha hagut tres sessions presencials i dues no presencials), i reflexionar amb els participants sobre les darreres tendències que la Web 2.0 incorpora a les organitzacions, especialment a la ciència, la recerca i l’educació.

La veirtat és que el l’espai-xarxa social que vam obrir a ning.com no el tancarem, i de fet volem seguir treballant amb els participants al curs: els organitzadors (membres i col.laboradors de la C4D) i els professors-experts en els diversos camps relacionats amb la temàtica del curs. De fet, la setmana vinent mirarem de fer una trobada presencial al vespre per poder tractar temes menys formals relacionats amb el curs. Després de vacances mirarem de fer una “actualització” dels continguts d’aquest curs. Tot plegat, animats per tornar-hi l’estiu vinent.

L’assistència ha estat força variada, amb molt poca participació d’estudiants; alguns professors de secundària i professionals. Algunes persones no tenien gaire experiència en la utilització de les eines de les xarxes socials, però amb una mica d’ajuda ràpidament s’hi han ficat.

Pel que fa als professors, hem d’agrair la seva gran col.laboració: la Trina Milan i en David Segarra que han vingut de fora, l’Eduard Batlle des d’El Punt, l’Alberto Fernández, divulgador, i els propis de la càtedra – en Martí Terès i el no-presencial i presencial Dídac López. Esperem que puguin col.laborar amb la Càtedra en el futur.

Hem demanat que es miri de fer una entrada al blog de cadascú, més enllà dels tweets públics que s’han fet.

Entrades a blogs:

Eduard Batlle: La visió dels alumnes del C4D UdG